torstai 21. toukokuuta 2015

Aina mun pitää


Aina mun pitää tarhaa siivota
Aina mun pitää kuppeja tiskata Aina mun pitää käydä töissä Aina mun pitää käyttää ponia lääkärissä Ei saa ratsastaa En tehdä mitään kivaa
En ehdi edes nähdä mun kavereita
Aina mun pitää olla tallilla
Aina mun pitää ponia hoitaa
Aina mun pitää ponia syöttää
Aina mun pitää ponia lääkitä
En saa ottaa iisisti, syödä herkkuja
En saa edes ostaa lisää poneja
Aina mun pitää hoitaa ponia
Aina mun pitää kylmätä jalkoja Aina mun pitää valvoa Aina mun pitää murehtia.


"Ihan sama", tuumisi mainittu paha, jos ymmärtäisi sujuvammin suomea. Kuva on jo varmaan pari kuukautta vanha.

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. :D Alkuperäinen biisi ei ihan mene yksiin musiikkimakuni kanssa, mutta sanoitus on yksinkertaisuudessaan nerokas.

      Poista